Union Biztosító Zrt. | Vienna Insurance GroupUnion Biztosító Zrt. | Vienna Insurance GroupAkadálymentes nézetMenü

Koronavírus: minden egy helyenérted

Senkinek sem könnyű a mostani helyzet. Különösen nem, ha eközben még a biztosításával is foglalkoznia kell.
Mi mindent megteszünk annak érdekében, hogy a megváltozott helyzetben egyre több és több dolgot tudj online intézni.

icon-landing-callcenter.pngÜgyintézésicon-landing-harm.pngKárbejelentésicon-landing-card.pngONLINE Díjfizetésicon-landing-help.pngGyakori kérdésekicon-landing-advice.pngTANÁCSOKicon-landing-news.pngFONTOS VÁLTOZÁSOK

ÜGYINTÉZÉS

A kialakult egészségügyi helyzet miatt kérjük, hogy az ügyfélszolgálati irodában való személyes ügyintézés helyett válaszd az online lehetőségeket ügyfeleink és munkatársaink egészségének védelme, megőrzése érdekében! Ezzel mindannyian hozzájárulhatunk a járvány terjedésének mérsékléséhez!

FONTOS!

Maszk viselése erősen ajánlott, de amennyiben nem rendelkezel vele, kérjük, használj legalább egy kendőt.

Kérjük, csak halaszthatatlan esetben válaszd a személyes ügyintézést.
Azt javasoljuk, inkább írj vagy telefonálj!

írj nekünk

+36 1 486 4343

Telefonos ügyfélszolgálat nyitvatartása:

hétfő-szerda: 8.00-17.30

csütörtök: 8.00-20.00

péntek: 8.00-16.00

Telefonos ügyfélszolgálatunk leterheltsége a meghosszabbított félfogadási idő ellenére is érthető okokból a szokottnál nagyobb, ezért türelmedet kérjük. Az alábbi ábrával igyekszünk segíteni, mikor érdemes telefonálnod.

Telefonos Ügyfélszolgátaunk terheltsége

az oldal tetejére

ONLINE KÁRBEJELENTÉSVálaszd ki, milyen kárt szeretnél bejelenteni!

Jármű



Jelentsd be károdat online, mindössze három lépésben! Bejelentésedről visszaigazoló e-mailt küldünk e-mail címedre.
Szakértő kollégánk 3 munkanapon belül felveszi veled a kapcsolatot szemleidőpont egyeztetés céljából.

Online kárbejelentés

Lakás



Jelentsd be lakásbiztosításoddal kapcsolatos vagyon- és felelősségi károdat online, mindössze pár adat megadásával. Bejelentésedről visszaigazoló e-mailt küldünk címedre.
Szakértő kollégánk 5 munkanapon belül felveszi veled a kapcsolatot szemleidőpont egyeztetés céljából. Amennyiben a feltételek adottak és rendelkezel okostelefonnal, akkor a bejelentett kár szemléjét távoli - élő videós online – kárfelvétellel végezzük. Ezáltal akár kárszakértő személyes jelenléte nélkül is elvégezhető a kárfelmérés.

Online kárbejelentés

Lakásbiztosításod keretében baleseti kártérítési igényedet papír alapon tudod eljuttatni hozzánk.

Vállalkozói vagyon-, egyedi és felelősségbiztosítás



Kár esetén a bejelentés alábbi címeink bármelyikén megtehető:

Felelősségi kárnál, ha a károsult jelenti be, akkor rögzítjük a kárt, megkezdjük a kárrendezést, de kifizetésre nem kerülhet sor addig, amíg a biztosított nem igazolja vissza a bejelentést.
Szakértő kollégánk 3 munkanapon belül felveszi veled a kapcsolatot egyeztetés céljából.

Utazás



Ha külföldön balesetet szenvedsz, vagy hirtelen megbetegedés esetén orvosi, kórházi ellátásra van szükséged, úgy haladéktalanul, de legfeljebb 48 órán belül hívd éjjel-nappal rendelkezésre álló telefonszámunkat.

+36 1 268 1388

Külföldön felmerült utasbiztosítási káresemény rendezéséhez, kérjük, kattints ide!

Online kárbejelentés

A kitöltött és aláírt nyomtatvány, valamint a kárral kapcsolatos dokumentumok képét (szkennelve vagy telefonnal lefotózva) töltsd fel ide, a káresemény téma kiválasztásával..

Személy



Élet- és személybiztosítás kárbejelentéshez, szolgáltatás igényléshez nyisd meg online felületünket, ahol segítünk kiválasztani a bejelentéshez szükséges dokumentumot.

Dokumentumok

Ha kiválasztottad a káresemény jellege alapján a megfelelő igénybejelentő nyomtatványt , akkor nyomtasd, majdtöltsd ki, és aláírást követően az igénybejelentőn felsorolt dokumentumok képével (szkennelve vagy telefonnal lefotózva) töltsd fel ide, a káresemény téma kiválasztásával.

az oldal tetejére

ONLINE DÍJFIZETÉS

EDDIG ONLINE, BANKKÁRTYÁVAL FIZETTÉL?

Nincs más dolgod, mint ezután is ugyanezt tenni.

Online fizetés ügyfélportálon (iBiztosító, U24 és Ügyfélportál) rendelkező ügyfeleinknek
Online díjfizetés a korábbi ViennaLife ügyfeleinek

EDDIG POSTÁN, CSEKKEL FIZETTÉL?

Ha megvan az e-mail címed, akkor öt nappal a fizetési határidő előtt bankkártyás befizetésre alkalmas befizetési linket tartalmazó e-mailt küldünk. Nézd az e-mailjeid (a kéretlen levelekre is figyelj) és mindig ellenőrizd a feladó e-mail címet, a levél tárgyát és tartalmátaz adathalászat elkerülése érdekében!

Ha csoportos beszedési megbízást adsz netbankon keresztül, nem kell foglalkoznod többet az utalással.

Ha nem kapsz tőlünk e-mailt, és utalni szeretnél, akkor az alábbiakra figyelj.
A KÖZLEMÉNY rovatba írd be a szerződésszámot.
Ha elfelejted, az bonyodalmat okozhat.

Hova utalj?

Számlaszámok UNION szerződésekhez

Forintos szerződések esetén

Erste Bank Hungary Zrt.: 11600006-00000000-14544390
1138 Budapest, Népfürdő u. 24-26.
Külföldről történő utalás esetén
IBAN szám: HU76
Swift kód: GIBAHUHB

Eurós szerződések esetén

Kizárólag az EUR-ban nyilvántartott szerződésekre
Unicredit Bank Hungary Zrt.: 10918001-00000005-01650593
1054 Budapest, Szabadság tér 5-6.
Külföldről történő utalás esetén
IBAN szám: HU56
Swift kód: BACXHUHB

USA dolláros szerződések esetén

Kizárólag az USD-ben nyilvántartott szerződésekre
Erste Bank Hungary Zrt.: 11600006-00000000-37862446
1138 Budapest, Népfürdő u. 24-26.
Külföldről történő utalás esetén
IBAN szám: HU852
Swift kód: GIBAHUHB

Csoportos beszedési megbízás azonosító

A10491984

Számlaszámok ERSTE szerződésekhez



A számlaszámok az ERSTE Bank fiókjaiban 2018. április 1. előtt ERSTE Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. néven és a  2018. április 1. és október 1. között pedig UNION Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. néven kötött biztosítási szerződések esetében érvényesek. A 2018. október 1. után ERSTE Bank fiókban kötött UNION Biztosító szerződések esetében a „Bankszámlaszámok (UNION Biztosító szerződések esetén)” cím alatti számlaszámok használandóak.

Forintos szerződések esetén

Erste Bank Hungary Zrt.: 11670009-56615600-70000004
1138 Budapest, Népfürdő u. 24-26
Külföldről történő utalás esetén
IBAN szám: HU 12
Swift kód: GIBAHUHB

Eurós szerződések esetén

Erste Bank Hungary Zrt.: 11600006-00000000-24932202
1138 Budapest, Népfürdő u. 24-26
Külföldről történő utalás esetén
IBAN szám: HU 93
Swift kód: GIBAHUHB

Csoportos beszedési megbízás azonosító

A12467611

Számlaszámok volt Vienna Life szerződésekhez



2018. április 1. előtt Vienna Life Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. néven kötött szerződések esetén.

HUF devizájú befektetési egységekhez kötött és egyéb életbiztosítási szerződések, 365 Balesetbiztosítás és Nívó Kockázati életbiztosítás

Folyamatos és eseti díj befizetéskor is

UniCredit Bank: 10918001-00000003-01590178
Külföldről történő utalás esetén
IBAN szám: HU 21
Swift kód: BACX HU HB.

CHF devizájú befektetési egységekhez kötött életbiztosítási szerződések esetén

Folyamatos díj befizetésekor

UniCredit Bank: 10918001-00000003-01590879
Külföldről történő folyamatos díj utalása esetén
IBAN szám: HU 09
Swift kód: BACX HU HB

Eseti díj befizetésekor

UniCredit Bank: 10918001-00000003-01594440
Külföldről történő eseti díj utalása esetén
IBAN szám: HU 86
Swift kód: BACX HU HB

Egyéb életbiztosítási szerződések esetén

2020. június 30-tól a Commerzbank Zrt-nél vezetett 14220108–05271003 számú bankszámlánkat megszüntettük.
Befizetéseidet a fenti dátumtól a HUF devizájú életbiztosításoknál megadott számlaszámra teljesítheted.

Utasbiztosítási szerződések esetén

UniCredit Bank: 10918001-00000003-01590044

Csoportos beszedési megbízás azonosító

A12141843T144

az oldal tetejére

Gyakori kérdések

ÁLTALÁNOS

Nem veszik fel a telefont. Mit csináljak?


Sajnos előfordulhat, hogy a mostani helyzetben a meghosszabbított félfogadási idő ellenére megnő a várakozási idő.

Kérjük, várj türelemmel vagy próbáld meg olyan időben hívni ügyfélszolgálatunkat, amikor kisebb a leterheltség. Telefonos ügyfélszolgálatunk a jelenlegi helyzet miatt minden munkanapon az alábbi nyitvatartás szerint várja hívásodat:

H-SZ: 8.00-17.30

CS: 8.00-20.00

P: 8.00-16.00

Hívás leterheltség információ.

Ha nem sürgős a kérdés/kérés, akkor írj inkább üzenetet, erre a linkre kattintva.

Milyen gyorsan kapok választ az üzenetemre?


Munkatársaink mindent megtesznek kérdésed mielőbbi megválaszolása érdekében.

A Facebook-on tudnak segíteni?


Általános információval bátran keresd a Facebook-csapatot, de konkrét ügyet intézni adatvédelmi okokból csak a többi elérhetőségünkön tudsz.

Eddig postán fizettem a díjat. Most mit csináljak?

Lejárt okmányomat elfogadja-e a biztosító?


Igen.

A 2020. március 12-től lejáró okmányok a kormány rendelkezése szerint a veszélyhelyzet megszűnését követő 15. napig érvényesek maradnak, a biztosítótársaságok, így biztosítónk is a veszélyhelyzet idején, illetve az azt követő 15 napig elfogadják a lejárt okmányokat.

Hogy tudom bejelenteni a káromat?

Levelezhetek-e online?


Ha van ügyfélportál hozzáférésed, akkor minden további nélkül.

Ha nincs, ennek a dokumentumnak a beküldésével lehetőséged van elektronikus kommunikációra váltani.

Sajnos flotta-, egyedi vagyon és egészségbiztosítás esetében még nem igényelhető az ügyfélportál szolgáltatás.

Megteheted azt is, hogy ezt a nyilatkozatot töltöd ki és küldöd el nekünk, megadva az e-mail címed.

A dokumentumokat vagy hiánypótlásokat hogyan tudom elküldeni?


  • Ha már ügyfelünk vagy, akkor weblapunkon az alábbi linkre kattintva tudod elküldeni az ügyintézéshez szükséges dokumentumokat, a megfelelő téma kiválasztásával. Ha a feltöltött dokumentumaidat (ami lehet szkennelt vagy fénykép is) saját kezűleg aláírod, akkor ebben az esetben nem kell az eredeti, papíralapú kérelmet postán is elküldened, online ügyintézhetsz. Nincs teendőd, elkezdjük a bejelentésed feldolgozását.
  • Ha nincs lehetőséged a kérelmedet saját kezűleg aláírni, akkor a DOQdrive alkalmazással, vagy az Ügyfélkapu segítségével, regisztráció után elektronikus aláírással láthatod el az ügyintézéshez szükséges dokumentumaidat. A hitelesítést követően mentsd le a gépedre ezeket a dokumentumaidat, majd ezt követően már továbbíthatod is a kérelmed az ugyfelszolgalat@union.hu címünkre. Ebben az esetben szintén nem kell az eredeti, papíralapú kérelmet postán is elküldened, online ügyintézhetsz. Nincs teendőd, elkezdjük a bejelentésed feldolgozását.
  • Ha csak egy e-mailt írsz az ugyfelszolgalat@union.hu címünkre és aláírt dokumentumokat is csatolsz, csak akkor fogadjuk el az eredeti, papíralapú kérelem beküldése nélkül, ha az e-mailed a rendszerünkben regisztrált (beazonosított) e-mail címedről érkezett. Ha korábban soha nem adtál meg e-mail címet, kérjük, az alábbi nyilatkozatot aláírással ellátva (ez lehet szkennelt vagy fénykép is) küldd el a kérelmeddel együtt. A rendszerünkbe történő e-mail cím rögzítését követően már működni fog az online kommunikáció és szintén online ügyintézhetsz.

Befolyásolja a szolgáltatási határidőt a mostani időszak?


Sajnos a beérkezett postai levelek feldolgozása most lassabb lehet, de a feltételekben foglalt teljesítési határidőn belül van.

Hogyan intézhetem a 4,5 millió forintot meghaladó kifizetések esetén a személyes azonosítást?


Életbiztosítási kifizetések esetén a kérelem, nyilatkozat mellé minden esetben szükséges csatolni az azonosító okmányok másolatát (személyazonosító igazolvány mindkét oldaláról, lakcímkártya lakcímet igazoló oldaláról készült másolat).

Életbiztosítási kifizetések esetén a kérelem, nyilatkozat mellé minden esetben szükséges csatolni az okmányok másolatát.

A szükséges dokumentumokat erre a linkre várjuk.

A dokumentumok hitelesítését, elektronikus aláírását az ügyfélkapu hitelesítés eszköz https://niszavdh.gov.hu oldalon vagy a DOQdrive rendszeren keresztül lehet elvégezni, amennyiben ez nem történik meg a 4,5 millió forintot meghaladó kifizetésnél az ügyfélszolgálat munkatársa rögzített vonalon felhívja a kifizetésre jogosult ügyfelet (örökös, kedvezményezett, biztosított), és egyezteti vele a további teendőket.

Keresőképtelenség esetén melyik biztosítás fizet?


Ilyen szolgáltatást a csoportos élet- és balesetbiztosítás, valamint csoportos hitelfedezeti termékek nyújtanak.

BALESET

Home office-ban otthon ért baleset, ez munkahelyi balesetnek minősül?


Ha a munkáltató érdekében végzett tevékenységgel kapcsolatban, munkavégzés közben következett be a baleset, akkor igen.

ÉLET ÉS BEFEKTETÉS

Ha zuhan a tőzsde, kivegyem a pénzem?


Nem tanácsoljuk, mert a pánik a legrosszabb tanácsadó. A tőkepiacok sohasem csak egy irányba mozognak, a negatív árfolyamkorrekciókat a tapasztalatok szerint pozitívak követik, és a befektetési döntések egyszeri jelentős módosítása csak akkor javasolt, ha megváltozott a kockázatvállalási képességed.

Az UNION Biztosító unit-linked termékei közül a legnépszerűbbek az aktívan kezelt vegyes, illetve abszolút hozamra törekvő eszközalapok. Ezek vegyes összetételüknek köszönhetően nagyobb védelmet biztosítanak árfolyammozgás esetén, mint a jelentős részvény-kitettséget tartalmazó eszközalapok.

A tőzsdei helyzet és az árfolyamváltozás miatt veszélybe került a biztosításban megtakarított pénzem?


Veszélybe semmiképp. Lehetséges, hogy a kockázatosabb befektetéseknél egy ideig alacsonyabb lesz a hozam, de a járvány elmúltával előbb-utóbb a dolgok helyreállnak.

Mit tegyek, ha rendszeres díjat fizetek?


Fizess továbbra is, az árfolyammozgás miatt most folyamatosan olcsóbban juthatsz a befektetési egységhez, amivel a hosszú távú hozamkilátások növekedhetnek.

Mit tegyek, ha egyszeri díjas biztosításom van?


Érdemes újra átgondolni a befektetések eszközalapok közötti felosztását. Pánikra nincs ok, javasoljuk, hogy várd meg, amíg a most bezuhant hozamok értéke visszaáll. Ha szeretnél még befektetni, eseti díj formájában megteheted.

Kaphatok-e díjhalasztást életbiztosításomra?


A feltételekben rögzített idő elteltét követően díjszüneteltetésre van lehetőséged. Mivel a díjszünetelésre vonatkozó feltételek termékenként eltérőek lehetnek, részletes információért kérjük, keresd tanácsadódat vagy az ügyfélszolgálatot.

Kaphatok-e díjhalasztást egészségbiztosításra?


Sajnos egészségbiztosítás esetén díjhalasztásra és szüneteltetésére nincs lehetőség.

UTAZÁS

Muszáj utaznom. Köthetek biztosítást?


Igen, minden további nélkül, utasbiztosítási termékeink továbbra is elérhetőek.

Ugyanakkor, mégsem javasoljuk. Az utazás megszervezésénél kérjük, vedd figyelembe azt a szempontot is, hogy a karantén alá vont területeken nem megoldható az egészségügyi ellátás biztosítói kontrollja, és a hazaszállítás is komoly nehézségekbe ütközhet.

Ha vírusos leszek külföldön, fizetnek?


Igen. Csak abban az esetben nem fizetnek a biztosítók, ha egy betegség a kötelező védőoltással megelőzhető lett volna.

Mivel a koronavírusra még nincs védőoltás, ezért a feltételekben foglaltak szerint fizetjük a költségeket.

A hazautazás vagy hazaszállítás extra költségeit ugyancsak fizetjük a szolgáltatási táblázat alapján.

Ha külföldön maradok, meghosszabbíthatom a biztosítást?


Igen. A hosszabbítási igényt a +36 1 268 1388-as telefonszámon tudod jelezni.

Utasbiztosítást hogy tudok online lemondani?


Az UNION honlapján megkötött biztosítás díját a díjvisszatérítési nyomtatványunk segítségével tudod visszaigényelni.

A szkennelt vagy telefonnal lefotózott, kitöltött nyomtatványokat – vagy a nyomtatvánnyal egyenértékű nyilatkozatokat – az ugyfelszolgalat@union.hu címre küldd el.

A partnereinknél kötött biztosítások díját csak ott tudod visszaigényelni, ahol megkötötted.

Utasbiztosítás visszatérítést hogy kapok online?


A díjvisszatértést a beérkezett igény feldolgozását követően, banki átutalással tudjuk teljesíteni.

Megtéríti a biztosítás az aggodalmak miatt lemondott utazás kapcsán felmerült költségeket (szállás, repülőjegy)?


Nem. Az útlemondás (sztornó) biztosítások és utasbiztosítások nem nyújtanak kártérítést akkor, ha a koronavírus járványra hivatkozva mondod vissza külföldi utat.

Visszaigényelhető az utasbiztosítás díja, ha lemondom az utazást?


Igen. Az utazás előtti díjvisszatérítést a vásárlás helyszínén, az értékesítőnél kell kezdeményezni.

LAKÁS

Díjfizetési moratórium van. A lakásbiztosítást sem kell fizetnem?


A moratórium csak a hiteltörlesztésre vonatkozik, a biztosítási díjfizetési kötelezettséget nem érinti. A lakásbiztosítás díját továbbra is fizetned kell, ahogy kár esetén mi is megtérítjük a kárt ez alatt az időszak alatt is.

JÁRMŰ

Kaphatok díjhalasztást a kötelező gépjármű felelősségbiztosításomra?


Sajnos nem, a biztosító kockázatviselése csak díjfizetés ellenében áll fenn.

Díjfizetési moratórium van. A Cascót sem kell fizetnem?


A moratórium csak a hiteltörlesztésre vonatkozik, a biztosítási díjfizetési kötelezettséget nem érinti. A Casco díját továbbra is fizetned kell, ahogy kár esetén mi is megtérítjük a kárt ez alatt az időszak alatt is.

Nem használom az autómat. Fizetnem kell a biztosítási díjakat?


Igen. Kivéve, ha a járművet ideiglenesen kivonatod a forgalomból, akkor a kivonás időszaka alatt nem kell fizetni az aktuális biztosítási díjat.

Szükséges az autó személyes szemlézése Casco kötésnél?


A jármű értékétől függően vagy online végezzük el az állapotfelmérését vagy tőled kérünk képeket. A megoldásról az ajánlat beérkezését követő 2 munkanapon belül e-mailben vagy telefonon tájékoztatunk.

az oldal tetejére

TANÁCSOK

/static/assets/xml/label-blog.xml3nokorona2151korona1

az oldal tetejére

FONTOS VÁLTOZÁSOK

A Vienna Insurance Group támogatja a koronavírus elleni harcot

2020. május 20.

Befektetés a Josef Penninger által alapított Apeiron Biologics nevű biotechnológiai cégbe

A Vienna Insurance Group befektetett az osztrák Apeiron Biologics AG nevű biotechnológiai cégbe. Ez a vállalat jelenleg egy olyan gyógyszer fejlesztésén dolgozik, amely hatékony lehet az új koronavírus (COVID-19) ellen. Josef Penninger részt vett a gyógyszer fejlesztésében, amelyet egy pán-európai klinikai vizsgálat részeként már új koronavírusos pácienseken tesztelnek.

Egyesítjük erőinket az új koronavírus elleni harcban

A bécsi székhelyű Apeiron daganatellenes új immunterápiák és légzőszervi megbetegedések kezelését célzó gyógyszerek felfedezésére és fejlesztésére specializálódott. Az új koronavírus (COVID-19) okozta világjárvány miatt a vállalat jelenleg egy olyan gyógyszer fejlesztésére fókuszál, amely hatékony lehet a betegség ellen. Az Apeironnal történő együttműködés által a VIG Csoport is szeretne részt vállalni a COVID-19 elleni harcban, hisz felelős vállalatként így tudja teljesíteni társadalmi kötelezettségét.

“Biztosítóként a legfontosabb feladatunk, hogy védelmet nyújtsunk az embereknek a kockázatok ellen. A jelen helyzetben az egészség került a figyelem középpontjába, és mint élet- és egészségbiztosítási szolgáltató az egészség megőrzésében és a betegségek megelőzésében való részvétel számunkra elsődleges prioritás. Befektetésünk az Aperironba egy érdembeli, hosszú távú lehetőség arra, hogy életre keltsük a szlogenünkben rejlő ígéretünket, vagyis hogy megóvjuk azt, ami fontos (protecting what matters), miközben gazdasági céljainkat is szem előtt tartjuk,”

mondta Elisabeth Stadler, vezérigazgató.

Az Agenda 2020 nevű menedzsment program keretén belül a Csoport már bevezetett olyan intézkedéseket, melyek az egészség és jólét ösztönzését szolgálják, és további szerepvállalást mozdítanak elő az egészségbiztosítási üzletágban. Az Apeiron részesedés megvásárlása tőkeemelés formájában összhangban van ezzel a törekvéssel, és zavartalanul illeszkedik a Csoport integrált stratégiájához.

A gyógyszeres kezelést már tesztelik

Az Apeiron által kifejlesztett COVID-19 elleni vakcina klinikai vizsgálatai jelenleg a II fázisban vannak, és a SARS víruson végzett kísérleti eredményeken alapulnak. Az APN01 elnevezésű gyógyszert 2003-ban az első SARS kitörésekor akut tüdőkárosodásra és respiratorikus szindrómára egy kutatócsoport fejlesztette ki, melynek Josef Penninger is tagja volt; az utóbbi a fő halálozási ok a COVID-19 esetében.

Az APN01 az ACE2 receptort imitálja, amit a SARS vírus a sejtek megfertőzésére használ, és megakadályozza, hogy a vírus hozzájuk tapadjon. Kettős mechanizmusának köszönhetően a gyógyszer megvédi a tüdő szövetét a vírus okozta fertőzéstől. A gyógyszert jelenleg klinikai vizsgálatok részeként Ausztriában és több más európai országban is tesztelik új koronavírusos betegeken.

ÚJ! Ingyenes HomeOffice csomag minden új lakásbiztosításhoz!

2020. május 13.

Olyasmit élünk most meg, amit korábban még sosem: a home office mindennapos lett. Az otthon immár nem csak az a hely, ahová pihenni hazatérünk, hanem életünk legfontosabb helyszíne. A benne lévő értékek biztonsága is fontosabbá vált, a céges eszközöké is. Ezért vezetjük be ingyenes plusz szolgáltatásként minden újonnan kötött lakásbiztosításunkhoz a HomeOffice csomagot! Ingyenes kiegészítőként a 2020. december 31-ig bekövetkező károkra.

Mit jelent ez?

Ha a hazavitt céges eszközöd (számítógép, laptop, monitor, tablet, mobiltelefon) a lakásbiztosításban meghatározott kár miatt tönkremegy, 300.000 forintig térítjük. Azaz, például ha villám csap az épületbe, ha vihar van és beázol, ha tűz van, vagy betöréses lopás, netán rablás. De ne aggódj, akkor is fizetünk maximum 50.000 forintot, ha a céges számítógép, laptop vagy monitor összetörik.

Mindkét esetben persze csak akkor, ha ezt neked ki kellene fizetned a cégnek.

Részletek itt.

Ismét teljes nyitva tartás budapesti személyes ügyfélszolgálatunkon

2020. július 1.

A veszélyhelyzet visszavonása után személyes ügyfélszolgálatunk a megszokott időben tart nyitva!

Hétfő: 8:30-16:30
Kedd: 8:30-16:30
Szerda: 8:30-16:30
Csütörtök: 8:00-20:00
Péntek: 8:30-14:30

Maszk viselése erősen ajánlott, de amennyiben nem rendelkezel vele, kérjük, használj legalább egy kendőt.

Ügyintézéshez kérjük, hozd magaddal személyi igazolványod és lakcímkártyád.
Irodánk akadálymentesített, a Dózsa György úti metróállomásnál a Dózsa György út-Váci út sarkán!

Online szerződéskötési lehetőség

2020. március 23.

A koronavírus okozta rendkívüli helyzetre reagálva, tanácsadóink is igyekeznek gyors és átlátható online segítséget nyújtani szerződéskötéskor. Amennyiben ügyfelünk vagy, kérd a részletes információt tanácsadódtól.

Tanácsadóink akár személyes kapcsolat nélkül is – skype-on vagy videós csatornán keresztül - elektronikusan/digitálisan, teljesen papírmentes üzletkötési folyamatot kínálnak.Keresd bizalommal területi képviselődet!

Az esetlegesen szükséges nyilatkozataidat, okmánymásolataidat digitális aláírással és időbélyeggel tudod hitelesíteni üzletkötőink segítségével, és ezeket e-mailen vagy egy feltöltő felületen tudod eljuttatni hozzánk, így a dokumentumokat nem kell fizikailag aláírni és beküldeni a biztosítóhoz postai úton.

Gyors és kényelmes kárbejelentés, kárügyintézés e-mailen keresztül

2020. március 18.

Gépjármű: autokar@union.hu

Nemzetközi gépjármű: greencard@union.hu

Lakáskár: otthonkar@union.hu

KKV, egyéni vagyon: vagyonkar@union.hu

az oldal tetejére