Tudtad, hogy most márciusban „soron kívül” válthatsz lakásbiztosítást?
És azt tudtad, hogy az UNION most eszementül jó ajánlatokkal vár?
Köss most UNION Lakásbiztosítást rengeteg extrával!
Ha szeretnéd, a biztosítás annyit fizet, amennyibe a kár idején a helyreállítás vagy az újrabeszerzés kerül!
Az akció a 2025. február 3. és 2025. május 1. között felvett új ajánlatokra érvényes.
Február 3. és május 1. között az UNION Lakásbiztosítást akciós kedvezménnyel kötheted meg!
Ezen kívül miért éri meg? Mert most kedvezménnyel, konkrét biztosítási összeg nélkül is megkötheted a biztosítást, ami
kár esetén annyit fizet, amennyibe a helyreállítás vagy az újra beszerzés a kár időpontjában került.
Ráadásul vészhelyzet esetén profi szakembert küldünk, ha a Háztartási asszisztencia szolgáltatásunkat is választod.
Ahány ház, nem csak annyi szokás, de annyi helyzet, igény és érték is. Szakértő kollégáink segítenek kiválasztani, pontosan
mire van szükséged!
Kérj visszahívást és kollégánk segít, hogy otthonodra szabott biztosításod legyen!
24 órán belül visszahívunk és egyeztetjük a részleteket!
Inkább minősített fogyasztóbarát otthonbiztosítást kötnél online?
Semmi akadálya!
Az UNION Értem Minősített Fogyasztóbarát Otthonbiztosítással biztosan nem hibázol!
Az otthonunk, legyen az egy kis garzon vagy többgenerációs családi ház, életünk legfontosabb színhelye, sokszor egy élet, vagy generációk életének munkája. Vigyázzunk rá! A lakásbiztosítás anyagi védelmet nyújt otthonod és benne található értékeid számára, történjék bármi: tűz- vagy vízkár, természeti csapás (mint árvíz vagy vihar), betörés és lopás ellen.
A lakásbiztosítás általában két fő részből áll:
Ezen felül a választható kiegészítő fedezetekkel lehetőséged van személyre szabni a biztosításodat: külön biztosítást köthetsz értéktárgyak, hobbi eszközök védelmére, vagy olyan különleges szolgáltatásokat vehetsz igénybe, mint például az Egészség csomag vagy lakás-asszisztencia.
A lakásbiztosítás segítségedre lehet abban, hogy ha váratlan káresemény történik, ne kelljen egyedül viselned annak anyagi terheit.
A lakás- vagy ház biztosítás általában a következők ellen nyújt védelmet:
A kiegészítő fedezetek lehetővé teszik biztosításod személyre szabását:
Károdat online kárbejelentő felületünk segítségével jelezheted a leggyorsabban felénk! Alternatív megoldásként kereshetsz minket telefonon az (06 1) 486 4343-as számon keresztül, illetve személyesen központi ügyfélszolgálatunkon vagy bármelyik területi irodánkon. Ezt követően szakértő munkatársunk nem sokkal később kapcsolatba lép veled.
Ha a biztosításod magában foglal asszisztencia szolgáltatást és sürgős, azonnali intézkedést igénylő káreseményekkel (például dugulás, zárcsere) találkozol, kérjük, vedd fel a kapcsolatot az asszisztencia partnerünkkel a (+36-1) 465 3728-as telefonszámon.
Minél értékesebb egy lakás és annak tartalma, annál nagyobb a potenciális káreseményekkel kapcsolatos kockázat. Ennek megfelelően, ha egy káresemény bekövetkezik, a kár megtérítésének költsége is magasabb lesz, ami magasabb biztosítási díjat eredményez.
Fontos megjegyezni, hogy bár a lakás értéke alapvetően befolyásolja a biztosítási díjat, számos egyéb tényező is szerepet játszik a díj kialakításában, mint például a lakás elhelyezkedése, az épület kora, biztonsági intézkedések megléte. Ezért érdemes alaposan átgondolni, milyen fedezeteket választasz, és időről időre felülvizsgálni a biztosításodat, hogy az mindig a valós igényeidet tükrözze a legkedvezőbb díj mellett.
Ha változik a lakásod állapota vagy értéke, fontos, hogy frissítsd a lakásbiztosítási szerződésedet, hogy otthonod biztosítási védelme továbbra is megfelelő legyen. Íme néhány lépés, amit érdemes megtenni:
Fontos, hogy a változásokat mielőbb jelentsd be, mert ha a biztosítási szerződés nem tükrözi helyesen az ingatlanod jelenlegi állapotát vagy értékét, az befolyásolhatja a szolgáltatási igények kifizetését káresemény bekövetkeztekor.
A kalkulátor használatakor fontos, hogy pontos és valós adatokat adj meg, mivel ezek befolyásolják a díjszámítást és a biztosítási szerződés részleteit. A kalkulátor által kínált díj becslés. A pontos összeg a biztosítási ajánlat elkészítésekor változhat.
Adatmódosítás: név, állandó és/vagy levelezési cím, e-mail cím, telefonszám adatainak módosításához, kérjük használd online ügyfélszolgálatunkat vagy az erre irányuló írásos nyilatkozatod és a módosítást igazoló okmány másolatát (pl. lakcímmódosítás esetén az új lakcímet tartalmazó lakcímkártya lakcímet tartalmazó oldala), illetve cégek esetén 30 napnál nem régebbi hiteles cégkivonat és aláírási címpéldány másolatát, juttasd el fenti elérhetőséginkre.
Évfordulós felmondás: amennyiben a szerződést évfordulóra szeretnéd megszüntetni, kérjük használd online ügyfélszolgálatunkat vagy szabad szöveges nyilatkozatod (aláírva, legalább 30 nappal évforduló előtt) szkennelve vagy fényképezve küldd el a megadott elérhetőségeinkre. A nyilatkozatban – kérésed mellett – add meg a következő adatokat: szerződő neve, születési dátuma, anyja születési neve, kötvényszám. Ha a kérelmed hiánytalan, akkor a kért adatváltoztatást 15 napon belül elvégezzük.
Szerződéses adatok módosításával kapcsolatban írj nekünk üzenetet!
Amennyiben a szerződést érdekmúlással szeretnéd megszüntetni, kérjük, hogy használd online ügyfélszolgálatunkat vagy az érdekmúlást igazoló dokumentumot (pl. a biztosított vagyontárgy eladása esetén adásvételi szerződést, a szerződő elhalálozása esetén halotti anyakönyvi kivonatot) küldd el a megadott elérhetőségeinkre.
Lakásbiztosítás díjbefizetése
Átutaláskor kérjük, a közleményben tüntesd fel kötvényszámod vagy ajánlatszámod.
Erste Bank Hungary Zrt.
1138 Budapest, Népfürdő u. 24-26
Swift: GIBAHUHB
IBAN:HU76 11600006-00000000-14544390
Díjfizetési mód és gyakoriság változtatása
A biztosítás díjfizetési gyakoriságának, illetve módjának változtatásához, kérjük, töltsd ki ezt a nyomtatványt és küldd el a megadott elérhetőségeinkre.
Kérjük, vedd figyelembe, hogy a módosítást a fizetési gyakoriságnak megfelelően, az aktuális díj esedékességének dátumát követően hajtjuk végre.
Csekk igénylése
Amennyiben csekket szeretnél igényelni, kérjük, itt add meg adataidat!
Online ügyfélszolgálatról letölthető dokumentumok
Tovább az online kárbejelentésre!
Amennyiben papír alapon szeretnél kárt bejelenteni, kérjük, töltsd ki nyomtatványunkat és juttasd el hozzánk postán vagy emailben vagy add át a kárszakértőnek, aki arról fényképet készít és azt eljuttatja a biztosítóhoz.