Ha kár érne vagy biztosításod lejár, megújult felületünkön segítünk, hogy egyszerűen kapcsoltba léphess velünk. Ehhez ezen az oldalon összegyűjtöttük a szükséges dokumentumokat.
Kárbejelentés online
Jelentsd be károdat online, mindössze három lépésben! Bejelentésedről visszaigazoló e-mail küldünk e-mail címedre.
Szakértő kollégánk 3 munkanapon belül felveszi veled a kapcsolatot szemleidőpont egyeztetés céljából.
Kárbejelentés papíron
Amennyiben papíralapon szeretnél kárt bejelenteni, kérjük, töltsd ki nyomtatványunkat és juttasd el hozzánk vagy add át a kárszakértőnek, aki arról fényképet készít és azt eljuttatja biztosítónkhoz.
Szakértő kollégánk 3 munkanapon belül felveszi veled a kapcsolatot szemleidőpont egyeztetés céljából.
Kárbejelentés online
Magánszemélyként jelentsd be lakásbiztosításoddal kapcsolatos vagyon és felelősségi károdat online, mindössze pár szükséges adat megadásával. Bejelentésedről visszaigazoló e-mailt küldünk e-mail címedre.
Lakásbiztosításod keretében baleseti kártérítési igényedet papír alapon tudod eljuttatni hozzánk.
Baleseti károkra vonatkozó szolgáltatási igényed bejelentéséd megteheted online formában is, ha elküldöd a teljes körűen kitöltött
baleseti nyomtatványt olvashatóan befotózva vagy scannelve a szemelykar@union.hu -ra.
Szakértő kollégánk 5 munkanapon belül felveszi veled a kapcsolatot szemleidőpont egyeztetés céljából.
Kárbejelentés papír alapon
Amennyiben papíralapon szeretnél kárt bejelenteni, kérjük, töltsd ki nyomtatványunkat és juttasd el hozzánk vagy add át a kárszakértőnek, aki arról fényképet készít és azt eljuttatja biztosítónkhoz.
Asszisztencia
Ha biztosításod tartalmaz asszisztencia szolgáltatást, kisebb, azonnali beavatkozást igénylő károknál (pl. dugulás, zárcsere)
hívd asszisztencia szolgálatunkat a +36 1 465 3728 számon.
Vállalkozói vagyon-, egyedi és felelősségbiztosítás kárbejelentése
Kár esetén a bejelentés alábbi címeink bármelyikén megtehető:
Felelősségi kárnál csak a biztosított bejelentése fogadható be, ha a károsult jelenti be, akkor rögzítjük a kárt, és megkezdjük a kárrendezést, de kifizetésre nem kerül sor addig amíg a biztosított nem igazolja vissza a bejelentést. A kárbejelentés alapján a kár rögzítésére, és a kárrendezés megkezdésére akkor van lehetőségünk, ha minden nélkülözhetetlen adat rendelkezésünkre áll.
Szakértő kollégánk 3 munkanapon belül felveszi veled a kapcsolatot egyeztetés céljából.
Kárbejelentés
Amennyiben külföldön balesetet szenvedsz, vagy hirtelen megbetegedés esetén orvosi, kórházi ellátásra van szükséged, úgy haladéktalanul, de legfeljebb 48 órán belül hívd éjjel-nappal rendelkezésre álló telefonszámunkat.
Itt kollégáink magyar nyelven nyújtanak segítséget. Külföldön felmerült utasbiztosítási káresemény rendezéséhez, kérjük, kattints ide!
ERSTE Védelem
ERSTE Védelem Utasbiztosítás és ERSTE Védelem Utas és Gépjármű Asszisztencia utasbiztosítás esetén hívd az alábbi telefonszámunkat.
ERSTE Bank, Magyar Telekom utasbiztosítások
Ha ERSTE Bank bankkártyákhoz kapcsolódó utasbiztosításod vagy SMS-ben köthető Magyar Telekom utasbiztosításod van, kár esetén legfeljebb 48 órán belül hívd éjjel-nappal rendelkezésre álló telefonszámunkat.
Itt kollégáink magyar nyelven nyújtanak segítséget. Az előzetes jóváhagyás nélkül igénybe vett egészségügyi szolgáltatások térítését biztosítónk 50 ezer forint összeghatárig maximalizálja. Külföldön felmerült utasbiztosítási káresemény rendezéséhez, kérjük, kattints ide!
Kárbejelentés
Élet- és személybiztosítás kárbejelentéshez, szolgáltatás igényléshez nyisd meg online felületünket, ahol segítünk kiválasztani a bejelentéshez szükséges dokumentumot.
A kitöltött nyomtatványt küldd el postán címünkre vagy add le központi vagy területi irodáinkban.
UNION Vienna Insurance Group Biztosító Zrt., 1380 Budapest Pf. 1076