Flotta biztosításunkat olyan, legalább öt járműből álló flottával rendelkező vállalkozások számára ajánljuk, akik napi működését kiemelten veszélyezteti bármelyik jármű törése, sérülése.
A flotta biztosítás egy olyan üzleti biztosítási megoldás, amely több járművet – legyen szó személyautókról, teherautókról, kishaszongépjárművekről vagy egyéb gépjárművekről – egyetlen szerződés keretében biztosít. Ez a típusú biztosítás kifejezetten vállalkozások számára jött létre, ahol fontos a gazdaságosság és a hatékony flottakezelés.
Olyan, legalább öt járműből álló flottával rendelkező vállalkozások számára, akiknek napi működését kiemelten veszélyezteti bármelyik jármű törése, sérülése. A biztosításnak köszönhetően nem kell saját vésztartalékot képezni, hiszen egy esetleges nem várt esemény miatti kárt a biztosítás alapján térítjük.
A biztosítási szerződés területi hatálya Európa területére terjed ki. Európa földrajzi értelemben értendő, így a biztosítási védelem a FÁK (Független Államok Közössége) tagállamainak ázsiai területére, valamint Grúzia és Törökország ázsiai területére nem terjed ki.
A zöldkártyarendszer tagországaiban. A Zöldkártya Rendszer tagországainak aktuális listája elérhető: A Zöldkártya Rendszer tagországai - MABISZ
A gépjárművek casco biztosításai egyedi kockázatokkal és önrésszel köthetők meg az egész flottára. Ugyanakkor lehetőség van arra is, hogy a flottán belül különböző szolgáltatásokat kérjünk egy-egy járműre.
Az UNION-Flotta casco biztosítás kiegészítő szolgáltatásokkal bővíthető, amivel a vállalkozások széleskörű védelmet biztosíthatnak gépjárműveik számára a különböző kockázatok ellen.
Casco esetén nem téríti meg a biztosító azokat a károkat, amelyek:
KGFB esetén a biztosítás nem terjed ki arra a kárra, amely:
Kárbejelentés az alábbi elérhetőségeink bármelyikén tehető:
Telefon: +36 1 486 4343
E-mail: autokar@union.hu
Személyesen: ügyfélszolgálati irodában, vagy területi irodákban
Levélben: 1082 Bp., Baross 1. vagy postafiók címünk: 1461 Bp., Pf. 131.
Felelősségi kárnál csak a biztosított bejelentését fogadhatjuk be. Ha a károsult jelenti be kárt, akkor rögzítjük azt és megkezdjük a kárrendezést, de kifizetésre nem kerül sor addig, amíg a biztosított nem igazolja vissza a bejelentést és felelősségének elismerését.
Köszönjük, az adatokat sikeresen továbbítottuk, és azon dolgozunk, hogy mielőbb visszahívhassunk!
Nem sikerült az adatok elküldése. Kérlek, próbálkozz újra!