Milyen egy igazán trendi munkahely? Az UNION szerint élhető, szerethető és kutyabarát. A biztosító a saját tulajdonában lévő
Kálvin Tower irodaházban tette lehetővé munkavállalói számára, hogy a hét bármely munkanapján négylábú kedvenceikkel érkezzenek
munkába.
A VIG három magyarországi vállalatának fúziójával párhuzamosan az UNION megújította vállalati stratégiáját is, ennek szellemében nem csak új arculattal, új szlogennel jelentkezett a nagyvállalat, hanem mindenekelőtt új megoldásokon dolgozik mind ügyfél, mind munkavállalói oldalon. A kutyabarát munkahely megteremtésének célja, hogy az UNION még élhetőbb, szerethetőbb nagyvállalattá váljon.
„Az UNION már az 5. legnagyobb biztosító a magyar piacon. Ez az előkelő piaci pozíció egyet jelent azzal is, hogy még nagyobb felelősséggel tartozunk az ügyfeleink és a kollégáink felé. Ebben a szellemiségben folyamatosan arra törekszünk, hogy megújuljunk, megtaláljuk a még modernebb megoldásokat, és azon dolgozunk, hogy az UNION egyszerre legyen cool, mint brand, mint szolgáltató és cool, mint munkahely. Ezért a biztosítási szektorban ezidáig egyedülálló módon váltunk kutyabarát munkahellyé” – mondta Lehel Gábor, az UNION elnök-vezérigazgatója.
Az UNION a kutyabarát munkahely bevezetésénél is a professzionalizmus mellé tette le a voksát, és közösen dolgozta ki a programot
a Dogz@work csapatával, akik a kutyabarát munkahely specialistái a piacon. A programban azokra is gondoltak, akik nem elkötelezett
kutyabarátok, hiszen csak így valósítható meg az igazán élhető és szerethető légkör az irodában.
Milyen előnyökkel jár, ha a kutyák megjelennek a munkahelyen?
A hazai biztosítási piac felső harmadába tartozó UNION Biztosító a bécsi székhelyű, tőzsdén jegyzett Vienna Insurance Group
cégcsoport tagja. A több csatornán elérhető, széles körű termékpalettája keretében az UNION Biztosító lakossági, vállalati,
valamint intézményi ügyfelei számára kínál innovatív, egyedi igényeknek megfelelő biztosítási megoldásokat. E megoldások érintik
a hosszú távú befektetési célokhoz, váratlan helyzetekre való anyagi felkészüléshez, magas színvonalú egészségügyi ellátás
biztosításához, féltve őrzött otthon és vagyontárgyak védelméhez, utazáshoz vagy vállalkozások, vállalatok és intézmények
vagyon-, felelősség- és gépjármű-biztosítási igényéhez kapcsolódó sajátos szükségleteket egyaránt. Üzleti aktivitása mellett
a társadalmi szerepvállalásra is kiemelt figyelmet fordít, melynek kapcsán 2017-ben CSR Hungary díjban részesült. 2019-ban
pedig tizenegyedik alkalommal nyerte el a legjobb márkákat fémjelző Superbrands díjak egyikét.
A Vienna Insurance Group (VIG) vezető biztosítási szakértő Ausztriában és Közép- és Kelet-Európában. 25 országban 50 társaság alkotja a hosszú hagyományokra visszatekintő, erős márkákkal rendelkező, rendkívül ügyfélközpontú vállalatcsoportot. A VIG 190 év tapasztalatára építhet a biztosítási üzletágban. A Vienna Insurance Group 25 000 dolgozóval központi piacain egyértelmű piacvezető, és ezáltal kitűnő pozíciókkal rendelkezik ahhoz, hogy hasznosíthassa a 180 millió lakosú régió növekedési esélyeit. A tőzsdén jegyzett Vienna Insurance Group a bécsi tőzsde ATX részvényindexének legjobban fejlődő vállalata; a részvényt a prágai tőzsdén is jegyzik