háttér

Közösségi lépésgyűjtés a Fitpulival

02_FitPuli_2000x1500

Közösségi lépésgyűjtés a Fitpulival

A Fitpuli nem csupán az egyéni egészségfejlesztést teszi lehetővé digitális formában, hanem nagyban épít a közösség motivációs erejére is. Épp ezért örültünk annak, amikor az Union Biztosító jelezte, segítsünk nekik egy grandiózus vállalásuk megvalósításában. Cikkünkben a Fitpuli egyik legnépszerűbb funkcióját mutatjuk be egy konkrét vállalati példán keresztül.

Számos szakmai tény támasztja alá, hogy a fizikális aktivitás milyen hosszú távú előnyökkel jár a krónikus betegségek megelőzése szempontjából, és bőven hozzájárul a munkahelyi jólléthez is. A fittebb munkavállaló jobban érzi magát, és környezetét is képes pozitív irányba befolyásolni, nem is beszélve az egészség munkahelyi hatékonyságra gyakorolt kedvező hatásáról. Úgy hangzik, mint egy igazi win-win szituáció mind az egyéni, mind pedig a céges oldalon.

A mozgás fejlesztése nemcsak egyéni szinten érhető el a Fitpuliban, hanem közösségi formában is. Közösségi lépésgyűjtő játékunk valójában egy csapatverseny, amely során egy adott cég munkavállalói egyszerre küzdenek azért, hogy csapatukkal elsőként teljesítsék a kitűzött távot, illetve közösen gyarapítsák a vállalati össztávolságot, demonstrálva az egységben az erő elvét. Mindez amellett, hogy egy közös cél elérése érdekében motiválja a csapatokat, elősegíti az applikáció megismerését és mindennapi használatát.

A résztvevők mindennapi rutinjuk során a lépésszámukat az alkalmazásban gyűjtik, és azt a Fitpuli rendszere valós időben összesíti. A verseny egy virtuális térképen zajlik, jellemzően 1-2 hónap időtartamban. Egy-egy ilyen verseny során tapasztalataink alapján nem ritka, hogy a versenyzők extra teljesítményre sarkallják társaikat, és ez a motiváció a munkahelyi kapcsolatokat is megerősíti.

Vezető stratégiai partnerünk, az Union Biztosító nagy tervekkel állt elő. Céljuk, hogy az idei évben folyamatosan zajló közösségi lépésgyűjtő játékukban 1.000.000.000, vagyis egymillárd lépést tegyenek meg munkavállalóik közösen. Hogy érzékeltessük a távolságot, ez nagyjából az egyenlítő 18-szorosának felel meg, és szűken egy Föld-Hold oda-vissza távolságot is kitesz. A magunk részéről nagyon drukkolunk nekik ehhez a tekintélyt parancsoló teljesítményhez!

A verseny állása az alábbi linken folyamatosan követhető:

https://competitions.fitpuli.com/unionbiztosito/egymilliardlepesazegeszsegert

Vezető stratégiai partnerünk, az Union Biztosító nagy tervekkel állt elő. Céljuk, hogy az idei évben folyamatosan zajló közösségi lépésgyűjtő játékukban 1.000.000.000, vagyis egymillárd lépést tegyenek meg munkavállalóik közösen. Hogy érzékeltessük a távolságot, ez nagyjából az egyenlítő 18-szorosának felel meg, és szűken egy Föld-Hold oda-vissza távolságot is kitesz. A magunk részéről nagyon drukkolunk nekik ehhez a tekintélyt parancsoló teljesítményhez!

„A 2020-as évet az Union Biztosító Az egészség évének nyilvánította, és ehhez igazította célkitűzéseit is”, nyilatkozta Almássy Gabriella, az Union Biztosító elnök-vezérigazgatója. „Számunkra a legfontosabb érték a munkatársaink egészsége, és igyekeztünk ennek egy szemléletes példát keresni. A Fitpuli lépésgyűjtő játékával úgy érezzük, ezt meg is találtuk. A verseny során a biztosító minden munkatársa egyenrangú résztvevőként küzd a közös sikerért. A közösségépítés ezen formája szorosan illeszkedik employer branding stratégiánkhoz is – biztosítóként fontosnak tartjuk, hogy élen járjunk az újszerű, digitális technológiák alkalmazásában. A járvány miatt munkatársaink túlnyomó többsége otthon dolgozik, azonban a fizikai aktivitás ebben az új helyzetben talán még fontosabb, így lépésgyűjtő játékunk tovább folytatódik” tette hozzá.

„Pontosan ezeket az értékeket tartjuk mi magunk is fontosnak: az egyéni szintű megelőzés támogatása mellett a közösségben rejlő erők kihasználását. Ezt nevezzük duális motivációs modellnek: amikor a személyes ösztönzés csapatélménnyel párosulva támogatja a felhasználót” nyilatkozta Dr. Oláh Dániel, a Fitpuli társalapítója és ügyvezető igazgatója. „Ezek mind részét képezik annak a 6 pillérből álló keretrendszernek, amely evidenciákra épülve szolgálja az egészséges életmód kialakítását. Szívből kívánjuk, hogy az Union Biztosító közössége sikerrel megmutassa, mire képes a csapat, és átélje, milyen hatalmas energiát képes felszabadítani egy-egy ilyen jelentős közös cél.”

UNION BIZTOSÍTÓ

A hazai biztosítási piac felső harmadába tartozó UNION Biztosító a bécsi székhelyű, tőzsdén jegyzett Vienna Insurance Group cégcsoport tagja. A több csatornán elérhető, széles körű termékpalettája keretében az UNION Biztosító lakossági, vállalati, valamint intézményi ügyfelei számára kínál innovatív, egyedi igényeknek megfelelő biztosítási megoldásokat. E megoldások érintik a hosszú távú befektetési célokhoz, váratlan helyzetekre való anyagi felkészüléshez, magas színvonalú egészségügyi ellátás biztosításához, féltve őrzött otthon és vagyontárgyak védelméhez, utazáshoz vagy vállalkozások, vállalatok és intézmények vagyon-, felelősség- és gépjármű-biztosítási igényéhez kapcsolódó sajátos szükségleteket egyaránt. Üzleti aktivitása mellett a társadalmi szerepvállalásra is kiemelt figyelmet fordít, melynek kapcsán 2017-ben CSR Hungary díjban részesült. 2019-ban pedig tizenegyedik alkalommal nyerte el a legjobb márkákat fémjelző Superbrands díjak egyikét.

A Vienna Insurance Group (VIG) vezető biztosítási szakértő Ausztriában és Közép- és Kelet-Európában. 25 országban 50 társaság alkotja a hosszú hagyományokra visszatekintő, erős márkákkal rendelkező, rendkívül ügyfélközpontú vállalatcsoportot. A VIG 190 év tapasztalatára építhet a biztosítási üzletágban. A Vienna Insurance Group 25 000 dolgozóval központi piacain egyértelmű piacvezető, és ezáltal kitűnő pozíciókkal rendelkezik ahhoz, hogy hasznosíthassa a 180 millió lakosú régió növekedési esélyeit. A tőzsdén jegyzett Vienna Insurance Group a bécsi tőzsde ATX részvényindexének legjobban fejlődő vállalata; a részvényt a prágai tőzsdén is jegyzik.