Union Biztosító Zrt. | Vienna Insurance GroupUnion Biztosító Zrt. | Vienna Insurance GroupAkadálymentes nézetMenü
Szeretnéd használni az Ügyfélportált?

ÜgyfélportálSegítség a regisztrációhoz,
belépéshez

Összegyűjtöttük az igényléssel, belépéssel kapcsolatos információkat

Szeretnéd, ha biztosításod dokumentumait elektronikusan kapnád meg a jövőben? Akkor olvasd el alábbi összefoglalónkat, melyben megtalálod az Ügyfélportál igényléssel és belépéssel kapcsolatos legfontosabb információkat.

Még nincs Ügyfélportálod?

Ha szeretnéd a jövőben online intézni biztosítási ügyeidet, akkor az Ügyfélportált ajánljuk neked.

Hogyan lehet Ügyfélportálod?

1. Nyomasd ki és töltsd ki az alábbi dokumentumot:

/static/assets/xml/label-document.xmlugyfelportalnyilatkozatyes

Ha jelenleg postai csekken fizeted biztosításod díját, akkor javasoljuk, hogy jelöld a nyomtatványon a fizetés mód változást is, hogy a számviteli bizonylatod is a fiókodba érkezzen.

2. Juttasd el nekünk szkennelve az ugyfelszolgalat@union.hu címre, a (06-1) 486-4390 fax számra vagy postázd el a UNION Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. 1380 Budapest Pf. 1076 címre.

3. 15 napon belül megnyitjuk Ügyfélportál fiókodat. A belépéshez szükséges felhasználói azonosítót e-mailen, a jelszót SMS-üzenetben küldjük el. (Ha nem adtál meg telefonszámot, akkor a jelszót egy újabb e-mailben küldjük el).

Miért érdemes az Ügyfélportált választani?

  • Gyors
    Nem kell megvárnod, míg a Posta kézbesíti dokumentumaidat.
  • Visszakereshető
    Ügyfélportál fiókodban minden biztosításoddal kapcsolatos dokumentumot megtalálsz egy helyen, visszatekintheted számlatörténetedet is.
  • Kedvező
    Kérheted, hogy számviteli bizonylataid is Ügyfélportál fiókodba érkezzenek. A legtöbb esetben a csekkes díjfizetés választásakor pótdíjat számolunk fel, így még költséget is megspórolhatsz.
  • Kényelmes
    Biztosításod díját bankkártyával is fizetheted
  • Azonnali
    Ha dokumentumod vagy számviteli bizonylatod érkezik, arról e-mailen értesítünk.
  • Környezetbarát
    Az Ügyfélportál választásával a környezetet is óvod, hiszen nem használunk papírt a veled való kapcsolattartás során.

Új Ügyfélportál felhasználó vagy?

Ha most lépsz be először az Ügyfélportálba.

Milyen jelszót adj meg első belépéskor?

Ha új az Ügyfélportál fiókod, akkor az első belépéshez szükséges jelszót SMS-ben küldjük neked (ha nem adtál meg telefonszámot, akkor e-mailen).

Hogyan lépj be az általunk küldött jelszóval?

Mindenképp az általunk küldött jelszóval lépj be.

Figyelj arra, hogy a jelszót maradéktalanul írd be, ne hagyd ki a speciális karaktert sem (jelszavaink minden esetben tartalmaznak speciális karaktert, mint például .,!?+@). Jelszavunk minden esetben 9 karakter. Kérjük, ellenőrizd le, hogy maradéktalanul beírtál-e minden karaktert.

Ha az általunk küldött jelszót beírtad, akkor az Ügyfélportálon egy üzenetet látsz majd, melyben azt kérjük, változtasd meg jelszavad. Az első mezőbe (jelenlegi jelszó) írd azt, amit tőlünk kaptál. A másik kettőbe írd azt kétszer egymás után, amit a jövőben használni szeretnél.

Milyen a megfelelő jelszó?

Amikor az Ügyfélportál belépéshez saját magadnak választasz jelszavat, akkor ezekre figyelj:

  • legalább 9 karakter legyen,
  • legyen benne legalább 1 nagybetű,
  • legyen benne legalább 1 kisbetű,
  • legyen benne legalább 1 speciális karakter.

Ügyfélportál Jelszót szeretnél változtatni?

Ha rendelkezel Ügyfélportál hozzáféréssel és szeretnéd megváltoztatni jelszavad vagy új jelszót kaptál és ezzel szeretnél belépni.

Hogyan változtathatod meg jelszavadat?

Ha rendelkezel Ügyfélportál hozzáféréssel és elfelejtetted jelszavad, vagy szeretnéd megváltoztatni azt,

  • kattints a https://ugyfelportal.union.hu/ugyfelportal/recoveryPassword linkre
  • add meg Ügyfélportál azonosítódat
  • kattints az "Új jelszó igénylése" piros gombra

Fontos!

Ha a https://clientportalgw.union.hu/Login# oldalról érkezel, az Elfelejtett jelszó linkre kattintva az "Elfelejtettem az Ügyfélportál jelszavam" linket válaszd (semmiképp ne az "Elfelejtettem az iBiztosító jelszavam linket", mivel az egy másik felület).

Új jelszavad SMS-ben vagy ha nem adtál meg telefonszámot, a biztosítónknak megadott e-mail címedre küldjük.

Hogyan lépj be az általunk küldött jelszóval?

Mindenképp az általunk küldött jelszóval lépj be.

Figyelj arra, hogy a jelszót maradéktalanul írd be, ne hagyd ki a speciális karaktert sem (jelszavaink minden esetben tartalmaznak speciális karaktert, mint például .,!?+@)

Ha az általunk küldött jelszót beírtad, akkor az Ügyfélportálon egy üzenetet látsz majd, melyben azt kérjük, változtasd meg jelszavad. Az első mezőbe (jelenlegi jelszó) írd azt, amit tőlünk kaptál. A másik kettőbe írd azt kétszer egymás után, amit a jövőben használni szeretnél.

Mi a teendő, ha nem érkezik meg a kért új jelszó?

Ha a fentiek szerint új jelszót igényeltél, de mégsem kaptad meg, akkor előfordulhat, hogy hibás Ügyfélportál azonosítót adtál meg, vagy a telefonszámod, melyre a jelszavad érkezne, nem megfelelő. Kérjük, ilyen esetben hívj minket a +36 1 486 4343-as telefonszámon vagy írj nekünk az ugyfelszolgalat@union.hu címre

Hogyan tudsz belépni új jelszavaddal?

Ha kérésedre új jelszót adunk neked, akkor a belépéshez szükséges jelszót SMS-ben küldjük neked (ha nem adtál meg telefonszámot, akkor e-mailen).

Hogyan lépj be az általunk küldött jelszóval?

Mindenképp az általunk küldött jelszóval lépj be.

Figyelj arra, hogy a jelszót maradéktalanul írd be, ne hagyd ki a speciális karaktert sem (jelszavaink minden esetben tartalmaznak speciális karaktert, mint például .,!?+@) Jelszavunk minden esetben 9 karakter. Kérjük, ellenőrizd le, hogy maradéktalanul beírtál-e minden karaktert.

Ha az általunk küldött jelszót beírtad, akkor az Ügyfélportálon egy üzenetet látsz majd, melyben azt kérjük, változtasd meg jelszavad. Az első mezőbe (jelenlegi jelszó) írd azt, amit tőlünk kaptál. A másik kettőbe írd azt kétszer egymás után, amit a jövőben használni szeretnél.

Milyen a megfelelő jelszó?

Amikor az Ügyfélportál belépéshez saját magadnak választasz jelszavat, akkor ezekre figyelj:

  • legalább 9 karakter legyen,
  • legyen benne legalább 1 nagybetű,
  • legyen benne legalább 1 kisbetű,
  • legyen benne legalább 1 speciális karakter.

Ügyfélportálodra kérnéd dokumentumaid?

Ha rendelkezel Ügyfélportál hozzáféréssel, és szeretnéd, ha a dokumentumaidat a jövőben ne postán, hanem az Ügyfélportál fiókodba érkezzenek.

Hogyan kérhetsz elektronikus kommunikációt?

Ha rendelkezel Ügyfélportál hozzáféréssel és szeretnéd, ha a dokumentumaidat a jövőben ne postán, hanem az Ügyfélportál fiókodba érkezzenek, jelezd kérésed az Ügyfélportálon keresztül vagy nyilatkozatunk segítségével.

Elektronikus kommunikáció igénylése Ügyfélportálon keresztül

Lépj be az Ügyfélportálba és az Ügyintézés részben található "Változások bejelentése" menüpont alatt jelezd igényed. (A bejelentési felületet a "Változások bejelentése", "Módosítás bejelentése", "Szerződéses adatok módosítása",  "Elektronikus kommunikáció iránti kérelem" útvonalon éred el.)

Elektronikus kommunikáció igénylése nyilatkozat segítségével

1. Nyomasd ki és töltsd ki az alábbi dokumentumot:

/static/assets/xml/label-document.xmlugyfelportalnyilatkozatyes

Jelöld a nyomtatványon a fizetés mód változást, hogy a számviteli bizonylatod is a fiókodba érkezzen.

2. Juttasd el nekünk szkennelve az ugyfelszolgalat@union.hu címre, a (06-1) 486-4390 fax számra vagy postázd el a UNION Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. 1380 Budapest Pf. 1076 címre.

3. 15 napon belül átvezetjük kérésedet, melyet követően dokumentumaid az Ügyfélportál fiókodba érkeznek majd. Minden újonnan érkező elektronikus dokumentum esetén e-mailen küldünk neked értesítést.

Ügyfélportál belépés