Segítség a használathoz
Nem emlékszel az Ügyfélportál vagy UNION24 belépési azonosítódra, jelszavadra? Nem tudod, van-e egyáltalán hozzáférésed? Vagy szeretnéd, ha biztosításod dokumentumait elektronikusan kapnád meg a jövőben? Akkor olvasd el alábbi összefoglalónkat, melyben megtalálod az Ügyfélportál igényléssel, belépéssel, illetve az Ügyfélportál és UNION24 használatával kapcsolatos legfontosabb információkat.
Ha online kötöttél biztosítást biztosításközvetítő cégen keresztül, online vagy papír alapú kommunikációt kértél és nem emlékszel, hogy van-e Ügyfélportál hozzáférésed.
Elektronikus kommunikációt kértél?
Ha biztosításközvetítő cégen keresztül kötöttél online UNION biztosítást, és azt kérted, hogy elektronikus úton kommunikáljunk veled, akkor biztosan készítettünk neked Ügyfélportál fiókot a biztosítás megkötését követő néhány napon belül. Felhasználóneved a megadott e-mail címedre küldtük el, jelszavad pedig a megadott telefonszámra érkezett SMS-ben. Amennyiben biztosításkötéskor nem adtál meg telefonszámot, akkor jelszavad egy külön e-mailben küldtük el neked.
Ellenőrizd postafiókodat!
Javasoljuk, hogy leveleződ keresőjében a „felhasználóneve” kifejezésre, az UNION VIG Biztosító ZRt. feladóra vagy a noreply@unionbiztosito.hu címe keress, illetve a Levélszemét (Spam) mappád is ellenőrizd.
Ha a napokban kötöttél biztosítást, kérjük, légy türelemmel, mert e-mailünk néhány nappal a kötés után küldjük.
Kérjük, ne regisztrálj az UNION24-en, mert az egy üres fiók marad, nem fogod látni a megkötött szerződésed és a korábban megkötöttet sem.
Nem találod e-mailünket?
címre. Kérjük, lehetőség szerint arról a címedről írj, melyet biztosításkötéskor megadtál. E-mailedben add meg biztosításoddal kapcsolatos információkat (kötvényszám, rendszám).
Ha több szerződésed is van
Ha több UNION biztosítást is kötöttél online biztosításközvetítőn keresztül, és azt kérted, elektronikus úton kommunikáljunk veled, akkor kötésed után minden alkalommal egy új Ügyfélportál hozzáférést készítettünk neked, új azonosítóval és új jelszóval. Ezek összevonását bármikor kérheted, így egy helyen kezelheted majd biztosításaidat.
címre vagy postázd el a UNION Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. 1380 Budapest Pf. 1076 címre.
Ha biztosításközvetítő cégen keresztül online kötöttél UNION biztosítást, vagy személyesen kötöttél biztosítást valamelyik területi irodánkban, és azt kérted, postai úton kommunikáljunk veled, akkor biztosan nem készítettünk számodra Ügyfélportál fiókot.
Ha most lépsz be először az Ügyfélportálba.
Milyen jelszót adj meg első belépéskor?
Ha új az Ügyfélportál fiókod, akkor az első belépéshez szükséges jelszót SMS-ben küldjük neked (ha nem adtál meg telefonszámot, akkor e-mailen).
Hogyan lépj be az általunk küldött jelszóval?
Mindenképp az általunk küldött jelszóval lépj be.
Figyelj arra, hogy a jelszót maradéktalanul írd be, ne hagyd ki a speciális karaktert sem (jelszavaink minden esetben tartalmaznak speciális karaktert, mint például .,!?+@). Jelszavunk minden esetben 12 karakter. Kérjük, ellenőrizd le, hogy maradéktalanul beírtál-e minden karaktert.
Ha az általunk küldött jelszót beírtad, akkor az Ügyfélportálon egy üzenetet látsz majd, melyben azt kérjük, változtasd meg jelszavad. Az első mezőbe (jelenlegi jelszó) írd azt, amit tőlünk kaptál. A másik kettőbe írd azt kétszer egymás után, amit a jövőben használni szeretnél.
Milyen a megfelelő jelszó?
Amikor az Ügyfélportál belépéshez saját magadnak választasz jelszavat, akkor ezekre figyelj:
Ha rendelkezel Ügyfélportál hozzáféréssel és szeretnéd megváltoztatni jelszavad vagy új jelszót kaptál és ezzel szeretnél belépni.
Hogyan változtathatod meg jelszavadat?
Ha rendelkezel Ügyfélportál hozzáféréssel és elfelejtetted jelszavad, vagy szeretnéd megváltoztatni azt,
Új jelszavad SMS-ben vagy ha nem adtál meg telefonszámot, a biztosítónknak megadott e-mail címedre küldjük.
Hogyan lépj be az általunk küldött jelszóval?
Mindenképp az általunk küldött jelszóval lépj be.
Figyelj arra, hogy a jelszót maradéktalanul írd be, ne hagyd ki a speciális karaktert sem (jelszavaink minden esetben tartalmaznak speciális karaktert, mint például .,!?+@)
Ha az általunk küldött jelszót beírtad, akkor az Ügyfélportálon egy üzenetet látsz majd, melyben azt kérjük, változtasd meg jelszavad. Az első mezőbe (jelenlegi jelszó) írd azt, amit tőlünk kaptál. A másik kettőbe írd azt kétszer egymás után, amit a jövőben használni szeretnél.
Mi a teendő, ha nem érkezik meg a kért új jelszó?
Ha a fentiek szerint új jelszót igényeltél, de mégsem kaptad meg, akkor előfordulhat, hogy hibás Ügyfélportál azonosítót adtál meg, vagy a telefonszámod, melyre a jelszavad érkezne, nem megfelelő. Kérjük, ilyen esetben hívj minket a +36 1 486 4343-as telefonszámon vagy írj nekünk az ugyfelszolgalat@union.hu címre
Hogyan tudsz belépni új jelszavaddal?
Ha kérésedre új jelszót adunk neked, akkor a belépéshez szükséges jelszót SMS-ben küldjük neked (ha nem adtál meg telefonszámot, akkor e-mailen).
Hogyan lépj be az általunk küldött jelszóval?
Mindenképp az általunk küldött jelszóval lépj be.
Figyelj arra, hogy a jelszót maradéktalanul írd be, ne hagyd ki a speciális karaktert sem (jelszavaink minden esetben tartalmaznak speciális karaktert, mint például .,!?+@) Jelszavunk minden esetben 12 karakter. Kérjük, ellenőrizd le, hogy maradéktalanul beírtál-e minden karaktert.
Ha az általunk küldött jelszót beírtad, akkor az Ügyfélportálon egy üzenetet látsz majd, melyben azt kérjük, változtasd meg jelszavad. Az első mezőbe (jelenlegi jelszó) írd azt, amit tőlünk kaptál. A másik kettőbe írd azt kétszer egymás után, amit a jövőben használni szeretnél.
Milyen a megfelelő jelszó?
Amikor az Ügyfélportál belépéshez saját magadnak választasz jelszavat, akkor ezekre figyelj:
Ha rendelkezel Ügyfélportál hozzáféréssel, és szeretnéd, ha a dokumentumaidat a jövőben ne postán, hanem az Ügyfélportál fiókodba érkezzenek.
Hogyan kérhetsz elektronikus kommunikációt?
Ha rendelkezel Ügyfélportál hozzáféréssel és szeretnéd, ha a dokumentumaidat a jövőben ne postán, hanem az Ügyfélportál fiókodba érkezzenek, jelezd kérésed az Ügyfélportálon keresztül vagy nyilatkozatunk segítségével.
Elektronikus kommunikáció igénylése Ügyfélportálon keresztül
Lépj be az Ügyfélportálba és az Ügyintézés részben található "Változások bejelentése" menüpont alatt jelezd igényed. (A bejelentési felületet a "Változások bejelentése", "Módosítás bejelentése", "Szerződéses adatok módosítása", "Elektronikus kommunikáció iránti kérelem" útvonalon éred el.)
Elektronikus kommunikáció igénylése nyilatkozat segítségével
a biztosításod UNION24-en kötötted, akkor biztosításaid online kezelheted UNION24-en keresztül. A korábban általad megadott felhasználónévvel és jelszóval tudsz belépni. Ha kérdésed lenne a belépéssel vagy használattal kapcsolatban, olvasd el az UNION24 felhasználási útmutatót, chat-elj velünk az UNION24-en vagy hívj minket a +36 1 486 4343-as telefonszámon.
Felhasználói kézikönyv
UNION24 felhasználási útmutatónkat itt töltheted le!
Hol találod dokumentumaid?
Akár az Ügyfélportált, akár az UNION24-et használod, a belépést követően a bal felső sarokban egy piros, Ügyfélportál feliratú fület találsz majd, mely kattintásra kinyit egy piros menüsort.
Itt a "Dokumentumaim" menüpontra kattintva éred el aktuális szerződéses dokumentumaidat (például index levél, fedezet igazolás). A "Bizonylatok" menüpont alatt pedig aktuális fizetési értesítőidet találod. Az adott dokumentumot vagy bizonylatot a Dokumentum letöltése oszlopban található kis pdf ikonra kattintva tudod letölteni.
Mi a teendő, ha nem találod dokumentumaid?
Akár az Ügyfélportált, akár az UNION24-et használod, a belépést követően a bal felső sarokban egy piros, Ügyfélportál feliratú fület találsz majd, mely kattintásra kinyit egy piros menüsort.
Ha a"Kilépés" gomb alatt nem találsz más menüpontot, akkor nem a megfelelő helyen jársz.
Elképzelhető, hogy az UNION24 oldalra léptél be az Ügyfélportál helyett
Elképzelhető, hogy az Ügyfélportálra léptél be az UNION24 helyett