Minősített Fogyasztóbarát Otthonbiztosítás, pár perc alatt! Új otthonodba költöztél vagy kedvezőbbre váltanál? Használd MFO kalkulátorunkat és számolj kedvezményeinkkel most!
Add meg az adatokat!
Kiszámoljuk lakásbiztosításod díját
Fizess kártyával!
Az MFO, vagyis a Minősített Fogyasztóbarát Otthonbiztosítás olyan lakásbiztosítás, amelyet a Magyar Nemzeti Bank minősít. Biztosítja, hogy a termék megfeleljen bizonyos, fogyasztók védelmét szolgáló előírásoknak. Az MFO jelzés arra utal, hogy a biztosítás magas színvonalú, könnyen összehasonlítható szolgáltatásokat és átláthatóbb, versenyképesebb biztosítási feltételeket kínál.
Az alapcsomag elemei
A választható kiegészítő biztosítások és fedezeteik
Általános kizárások
Specifikus kizárások
A lakásbiztosítást az a magánszemély kötheti meg, aki állandóan lakott magyarországi saját ingatlanját és ingóságait szeretné biztosítani, vagy érdekében áll egy ingatlan, vagy ingóságok bebiztosítása. Szerződéskötéshez szükségesek az ingatlan és a szerződő/biztosított adatai. Lakásbiztosításod megkötheted online vagy személyesen, de akár értékesítési partnereinknél is lehetőséged nyílik erre.
Ezek a kedvezmények összevonhatóak, azonban a kedvezményekkel csökkentett, pótdíjakkal növelt lakásbiztosítási díj nem lehet kevesebb, mint a minimumdíj.
A lakásbiztosítás alapdíját a következő tényezők növelik:
Károdat online kárbejelentő felületünk segítségével jelezheted a leggyorsabban felénk! Alternatív megoldásként kereshetsz minket telefonon az +36 1 486 4343-as számon keresztül, emailen az mfolakaskar@union.hu címen, illetve személyesen központi ügyfélszolgálatunkon vagy bármelyik területi irodánkon. Ezt követően szakértő munkatársunk nem sokkal később kapcsolatba lép veled.
Ha a biztosításod magában foglal asszisztencia szolgáltatást és sürgős, azonnali intézkedést igénylő káreseményekkel (például dugulás, zárcsere) találkozol, kérjük, vedd fel a kapcsolatot az asszisztencia partnerünkkel a +36 1 465 3728-as telefonszámon.
A kárbejelentés után 2 munkanapon belül felvesszük veled a kapcsolatot, a szemlére pedig a kárbejelentést követő 5 munkanapon belüli időpontot ajánlunk. A kárszemlét, vagy az utolsó szükséges dokumentum beérkezését követő 5 munkanapon belül akár már térítünk is a lakásbiztosítási feltételekben foglaltak szerint.
Ha az elektronikus kommunikációt választod, azon túl, hogy kedvezményt kapsz a lakásbiztosításod díjából, kárrendezésnél (ha megadod az e-mail címed) lehetőséged van folyamatosan tájékoztatást kapni.
Adatmódosítás: név, azonosító okmány száma, állandó és/vagy levelezési cím, e-mail cím, telefonszám adatainak módosításához, kérjük használd online ügyfélszolgálatunkat vagy az erre irányuló írásos nyilatkozatod és a módosítást igazoló okmány másolatát (pl. lakcímmódosítás esetén az új lakcímet tartalmazó lakcímkártya lakcímet tartalmazó oldala), illetve cégek esetén 30 napnál nem régebbi hiteles cégkivonat és aláírási címpéldány másolatát, juttasd el fenti elérhetőséginkre.
Évfordulós felmondás: amennyiben a szerződést évfordulóra szeretnéd megszüntetni, kérjük használd online ügyfélszolgálatunkat vagy szabad szöveges nyilatkozatod (aláírva, legalább 30 nappal évforduló előtt) szkennelve vagy fényképezve küldd el a megadott elérhetőségeinkre. A nyilatkozatban – kérésed mellett – add meg a következő adatokat: szerződő neve, születési dátuma, anyja születési neve, kötvényszám. A kért adatváltoztatást 15 napon belül elvégezzük.
Szerződéses adatok módosításával kapcsolatban írj nekünk üzenetet!
Amennyiben a szerződést érdekmúlással szeretnéd megszüntetni, kérjük, hogy használd online ügyfélszolgálatunkat vagy az érdekmúlást igazoló dokumentumot (pl. a biztosított vagyontárgy eladása esetén adásvételi szerződést, a szerződő elhalálozása esetén halotti anyakönyvi kivonatot) küldd el a megadott elérhetőségeinkre.
Lakásbiztosítás díjbefizetése
Átutaláskor kérjük, a közleményben tüntesd fel kötvényszámod vagy ajánlatszámod.
Erste Bank Hungary Zrt.
1138 Budapest, Népfürdő u. 24-26
Swift: GIBAHUHB
IBAN:HU76 11600006-00000000-14544390
Díjfizetési mód és gyakoriság változtatása
A biztosítás díjfizetési gyakoriságának, illetve módjának változtatásához, kérjük, töltsd ki ezt a nyomtatványt és küldd el a megadott elérhetőségeinkre.
Kérjük, vedd figyelembe, hogy a módosítást a fizetési gyakoriságnak megfelelően, az aktuális díj esedékességének dátumát követően hajtjuk végre.
Csekk igénylése
Amennyiben csekket szeretnél igényelni, kérjük, itt add meg adataidat!
Online ügyfélszolgálatról letölthető dokumentumok
Tovább az online kárbejelentésre!
Amennyiben papír alapon szeretnél kárt bejelenteni, kérjük, töltsd ki nyomtatványunkat és juttasd el hozzánk vagy add át a kárszakértőnek, aki arról fényképet készít és azt eljuttatja a biztosítóhoz.