Union Biztosító Zrt. | Vienna Insurance GroupUnion Biztosító Zrt. | Vienna Insurance GroupAkadálymentes nézetMenü
Szeretnéd használni az Ügyfélportált?

Ügyfélportál és UNION24 Segítség a használathoz

Összegyűjtöttük az igényléssel, belépéssel kapcsolatos információkat

Nem emlékszel az Ügyfélportál vagy UNION24 belépési azonosítódra, jelszavadra? Nem tudod, van-e egyáltalán hozzáférésed? Vagy szeretnéd, ha biztosításod dokumentumait elektronikusan kapnád meg a jövőben? Akkor olvasd el alábbi összefoglalónkat, melyben megtalálod az Ügyfélportál igényléssel, belépéssel, illetve az Ügyfélportál és UNION24 használatával kapcsolatos legfontosabb információkat.

Nem tudod, van-e Ügyfélportálod?

Ha online kötöttél biztosítást biztosításközvetítő cégen keresztül, online vagy papír alapú kommunikációt kértél és nem emlékszel, hogy van-e Ügyfélportál hozzáférésed.

Elektronikus kommunikációt kértél?

Ha biztosításközvetítő cégen keresztül kötöttél online UNION biztosítást, és azt kérted, hogy elektronikus úton kommunikáljunk veled, akkor biztosan készítettünk neked Ügyfélportál fiókot a biztosítás megkötését követő néhány napon belül. Felhasználóneved a megadott e-mail címedre küldtük el, jelszavad pedig a megadott telefonszámra érkezett SMS-ben. Amennyiben biztosításkötéskor nem adtál meg telefonszámot, akkor jelszavad egy külön e-mailben küldtük el neked.

Ellenőrizd postafiókodat!

Ha kaptál tőlünk egy e-mailt, miszerint dokumentum érkezett Ügyfélportál fiókodba, akkor, kérjük, nézd meg a korábbi levelünket, amit a kötést követően küldtünk Neked. Ebben megtalálod a felhasználóneved és jelszavad.
Javasoljuk, hogy leveleződ keresőjében a „felhasználóneve” kifejezésre, az UNION VIG Biztosító ZRt. feladóra vagy a noreply@unionbiztosito.hu címe keress, illetve a Levélszemét (Spam) mappád is ellenőrizd.

Ha a napokban kötöttél biztosítást, kérjük, légy türelemmel, mert e-mailünk néhány nappal a kötés után küldjük.

Kérjük, ne regisztrálj az UNION24-en, mert az egy üres fiók marad, nem fogod látni a megkötött szerződésed és a korábban megkötöttet sem.

Nem találod e-mailünket?

Kérésedre újra elküldjük neked a felhasználóneved e-mailben, a jelszavad pedig SMS-ben. Hívj minket a +36 1 486 4343-as telefonszámon vagy írj nekünk az ugyfelszolgalat@union.hu címre. Kérjük, lehetőség szerint arról a címedről írj, melyet biztosításkötéskor megadtál. E-mailedben add meg biztosításoddal kapcsolatos információkat (kötvényszám, rendszám).

Ha több szerződésed is van

Ha több UNION biztosítást is kötöttél online biztosításközvetítőn keresztül, és azt kérted, elektronikus úton kommunikáljunk veled, akkor kötésed után minden alkalommal egy új Ügyfélportál hozzáférést készítettünk neked, új azonosítóval és új jelszóval. Ezek összevonását bármikor kérheted, így egy helyen kezelheted majd biztosításaidat.

Kérésed egy kérelem formájában írd meg nekünk, és jelezd, melyik felhasználónevű fiókban szeretnéd látni a szerződéseid. Célszerű megadnod a kötvényszámaidat is. Kérésed küldd szkennelve az ugyfelszolgalat@union.hu címre, a (06-1) 486-4390. fax számra vagy postázd el a UNION Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. 1380 Budapest Pf. 1076 címre.

Papír alapú kommunikációt kértél?

Ha biztosításközvetítő cégen keresztül online kötöttél UNION biztosítást, vagy személyesen kötöttél biztosítást valamelyik területi irodánkban, és azt kérted, postai úton kommunikáljunk veled, akkor biztosan nem készítettünk számodra Ügyfélportál fiókot.

Ha szeretnéd, hogy a jövőben biztosításoddal kapcsolatos dokumentumaidat, számviteli bizonylataidat elektronikus úton juttassuk el neked, kérésedre elkészítjük Ügyfélportál fiókodat.

Fontos!

Saját magad nem tudsz regisztrálni, csupán Ügyfélportál hozzáférést igényelni.

Hogyan lehet Ügyfélportálod?

1. Nyomasd ki és töltsd ki az alábbi dokumentumot

/static/assets/xml/label-document.xmlugyfelportalnyilatkozatyes

Ha jelenleg postai csekken fizeted biztosításod díját, akkor javasoljuk, hogy jelöld a nyomtatványon a fizetési mód változást is, hogy a számviteli bizonylatod is a fiókodba érkezzen.

2. Juttasd el nekünk szkennelve az ugyfelszolgalat@union.hu címre, a (06-1) 486-4390 fax számra vagy postázd el a UNION Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. 1380 Budapest Pf. 1076 címre.

3. 15 napon belül megnyitjuk Ügyfélportál fiókodat. A belépéshez szükséges felhasználói azonosítót e-mailen, a jelszót SMS-üzenetben küldjük el. (Ha nem adtál meg telefonszámot, akkor a jelszót egy újabb e-mailben küldjük el).

Még nincs Ügyfélportálod?

Ha szeretnéd a jövőben online intézni biztosítási ügyeidet, akkor az Ügyfélportált ajánljuk neked.

Hogyan lehet Ügyfélportálod?

1. Nyomtasd ki és töltsd ki az alábbi dokumentumot:

/static/assets/xml/label-document.xmlSmartCube875

Ha jelenleg postai csekken fizeted biztosításod díját, akkor javasoljuk, hogy jelöld a nyomtatványon a fizetés mód változást is, hogy a számviteli bizonylatod is a fiókodba érkezzen.

2. Juttasd el nekünk szkennelve az ugyfelszolgalat@union.hu címre, a (06-1) 486-4390 fax számra vagy postázd el a UNION Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. 1380 Budapest Pf. 1076 címre.

3. 15 napon belül megnyitjuk Ügyfélportál fiókodat. A belépéshez szükséges felhasználói azonosítót e-mailen, a jelszót SMS-üzenetben küldjük el. (Ha nem adtál meg telefonszámot, akkor a jelszót egy újabb e-mailben küldjük el).

Miért érdemes az Ügyfélportált választani?

  • Gyors
    Nem kell megvárnod, míg a Posta kézbesíti dokumentumaidat.
  • Visszakereshető
    Ügyfélportál fiókodban minden biztosításoddal kapcsolatos dokumentumot megtalálsz egy helyen, visszatekintheted számlatörténetedet is.
  • Kedvező
    Kérheted, hogy számviteli bizonylataid is Ügyfélportál fiókodba érkezzenek. A legtöbb esetben a csekkes díjfizetés választásakor pótdíjat számolunk fel, így még költséget is megspórolhatsz.
  • Kényelmes
    Biztosításod díját bankkártyával is fizetheted
  • Azonnali
    Ha dokumentumod vagy számviteli bizonylatod érkezik, arról e-mailen értesítünk.
  • Környezetbarát
    Az Ügyfélportál választásával a környezetet is óvod, hiszen nem használunk papírt a veled való kapcsolattartás során.

Új Ügyfélportál felhasználó vagy?

Ha most lépsz be először az Ügyfélportálba.

Milyen jelszót adj meg első belépéskor?

Ha új az Ügyfélportál fiókod, akkor az első belépéshez szükséges jelszót SMS-ben küldjük neked (ha nem adtál meg telefonszámot, akkor e-mailen).

Hogyan lépj be az általunk küldött jelszóval?

Mindenképp az általunk küldött jelszóval lépj be.

Figyelj arra, hogy a jelszót maradéktalanul írd be, ne hagyd ki a speciális karaktert sem (jelszavaink minden esetben tartalmaznak speciális karaktert, mint például .,!?+@). Jelszavunk minden esetben 12 karakter. Kérjük, ellenőrizd le, hogy maradéktalanul beírtál-e minden karaktert.

Ha az általunk küldött jelszót beírtad, akkor az Ügyfélportálon egy üzenetet látsz majd, melyben azt kérjük, változtasd meg jelszavad. Az első mezőbe (jelenlegi jelszó) írd azt, amit tőlünk kaptál. A másik kettőbe írd azt kétszer egymás után, amit a jövőben használni szeretnél.

Milyen a megfelelő jelszó?

Amikor az Ügyfélportál belépéshez saját magadnak választasz jelszavat, akkor ezekre figyelj:

  • legalább 12 karakter legyen,
  • legyen benne legalább 1 nagybetű,
  • legyen benne legalább 1 kisbetű,
  • legyen benne legalább 1 speciális karakter.

Ügyfélportál Jelszót szeretnél változtatni?

Ha rendelkezel Ügyfélportál hozzáféréssel és szeretnéd megváltoztatni jelszavad vagy új jelszót kaptál és ezzel szeretnél belépni.

Hogyan változtathatod meg jelszavadat?

Ha rendelkezel Ügyfélportál hozzáféréssel és elfelejtetted jelszavad, vagy szeretnéd megváltoztatni azt,

  • kattints a https://ugyfelportal.union.hu/ugyfelportal/recoveryPassword linkre
  • add meg Ügyfélportál azonosítódat
  • kattints az "Új jelszó igénylése" piros gombra

Fontos!

Ha a https://clientportalgw.union.hu/Login# oldalról érkezel, az Elfelejtett jelszó linkre kattintva az "Elfelejtettem az Ügyfélportál jelszavam" linket válaszd (semmiképp ne az "Elfelejtettem az iBiztosító jelszavam linket", mivel az egy másik felület).

Új jelszavad SMS-ben vagy ha nem adtál meg telefonszámot, a biztosítónknak megadott e-mail címedre küldjük.

Hogyan lépj be az általunk küldött jelszóval?

Mindenképp az általunk küldött jelszóval lépj be.

Figyelj arra, hogy a jelszót maradéktalanul írd be, ne hagyd ki a speciális karaktert sem (jelszavaink minden esetben tartalmaznak speciális karaktert, mint például .,!?+@)

Ha az általunk küldött jelszót beírtad, akkor az Ügyfélportálon egy üzenetet látsz majd, melyben azt kérjük, változtasd meg jelszavad. Az első mezőbe (jelenlegi jelszó) írd azt, amit tőlünk kaptál. A másik kettőbe írd azt kétszer egymás után, amit a jövőben használni szeretnél.

Mi a teendő, ha nem érkezik meg a kért új jelszó?

Ha a fentiek szerint új jelszót igényeltél, de mégsem kaptad meg, akkor előfordulhat, hogy hibás Ügyfélportál azonosítót adtál meg, vagy a telefonszámod, melyre a jelszavad érkezne, nem megfelelő. Kérjük, ilyen esetben hívj minket a +36 1 486 4343-as telefonszámon vagy írj nekünk az ugyfelszolgalat@union.hu címre

Hogyan tudsz belépni új jelszavaddal?

Ha kérésedre új jelszót adunk neked, akkor a belépéshez szükséges jelszót SMS-ben küldjük neked (ha nem adtál meg telefonszámot, akkor e-mailen).

Hogyan lépj be az általunk küldött jelszóval?

Mindenképp az általunk küldött jelszóval lépj be.

Figyelj arra, hogy a jelszót maradéktalanul írd be, ne hagyd ki a speciális karaktert sem (jelszavaink minden esetben tartalmaznak speciális karaktert, mint például .,!?+@) Jelszavunk minden esetben 12 karakter. Kérjük, ellenőrizd le, hogy maradéktalanul beírtál-e minden karaktert.

Ha az általunk küldött jelszót beírtad, akkor az Ügyfélportálon egy üzenetet látsz majd, melyben azt kérjük, változtasd meg jelszavad. Az első mezőbe (jelenlegi jelszó) írd azt, amit tőlünk kaptál. A másik kettőbe írd azt kétszer egymás után, amit a jövőben használni szeretnél.

Milyen a megfelelő jelszó?

Amikor az Ügyfélportál belépéshez saját magadnak választasz jelszavat, akkor ezekre figyelj:

  • legalább 12 karakter legyen,
  • legyen benne legalább 1 számjegy,
  • legyen benne legalább 1 nagybetű,
  • legyen benne legalább 1 kisbetű,
  • legyen benne legalább 1 speciális karakter.

Ügyfélportálodra kérnéd dokumentumaid?

Ha rendelkezel Ügyfélportál hozzáféréssel, és szeretnéd, ha a dokumentumaidat a jövőben ne postán, hanem az Ügyfélportál fiókodba érkezzenek.

Hogyan kérhetsz elektronikus kommunikációt?

Ha rendelkezel Ügyfélportál hozzáféréssel és szeretnéd, ha a dokumentumaidat a jövőben ne postán, hanem az Ügyfélportál fiókodba érkezzenek, jelezd kérésed az Ügyfélportálon keresztül vagy nyilatkozatunk segítségével.

Elektronikus kommunikáció igénylése Ügyfélportálon keresztül

Lépj be az Ügyfélportálba és az Ügyintézés részben található "Változások bejelentése" menüpont alatt jelezd igényed. (A bejelentési felületet a "Változások bejelentése", "Módosítás bejelentése", "Szerződéses adatok módosítása",  "Elektronikus kommunikáció iránti kérelem" útvonalon éred el.)

Elektronikus kommunikáció igénylése nyilatkozat segítségével

1. Nyomasd ki és töltsd ki az alábbi dokumentumot:

/static/assets/xml/label-document.xmlugyfelportalnyilatkozatyes

Jelöld a nyomtatványon a fizetés mód változást, hogy a számviteli bizonylatod is a fiókodba érkezzen.

2. Juttasd el nekünk szkennelve az ugyfelszolgalat@union.hu címre, a (06-1) 486-4390 fax számra vagy postázd el a UNION Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. 1380 Budapest Pf. 1076 címre.

3. 15 napon belül átvezetjük kérésedet, melyet követően dokumentumaid az Ügyfélportál fiókodba érkeznek majd. Minden újonnan érkező elektronikus dokumentum esetén e-mailen küldünk neked értesítést.

UNION24 fiókod van?

Ha biztosításod UNION24-en kötötted, akkor biztosításaid online kezelheted UNION24-en keresztül. A korábban általad megadott felhasználónévvel és jelszóval tudsz belépni. Ha kérdésed lenne a belépéssel vagy használattal kapcsolatban, olvasd el az UNION24 felhasználási útmutatót, chat-elj velünk az UNION24-en vagy hívj minket a +36 1 486 4343-as telefonszámon.

Felhasználói kézikönyv

/static/assets/xml/label-document.xmlSmartCube2171

A Belépést követően

Ha be tudsz lépni az Ügyfélportálba vagy az UNION24-be, de nem találod a keresett információt.

Hol találod dokumentumaid?

Akár az Ügyfélportált, akár az UNION24-et használod, a belépést követően a bal felső sarokban egy piros, Ügyfélportál feliratú fület találsz majd, mely kattintásra kinyit egy piros menüsort.

Itt a "Dokumentumaim" menüpontra kattintva éred el aktuális szerződéses dokumentumaidat (például index levél, fedezet igazolás). A "Bizonylatok" menüpont alatt pedig aktuális fizetési értesítőidet találod.

Mit a teendő, ha nem találod dokumentumaid?

Akár az Ügyfélportált, akár az UNION24-et használod, a belépést követően a bal felső sarokban egy piros, Ügyfélportál feliratú fület találsz majd, mely kattintásra kinyit egy piros menüsort.

Ha a"Kilépés" gomb alatt nem találsz más menüpontot, akkor nem a megfelelő helyen jársz.

Elképzelhető, hogy az UNION24 oldalra léptél be az Ügyfélportál helyett

  • Ez esetben a böngésződ címsorában ez olvasható: https://www.union24.hu/
  • Javasoljuk, hogy lépj ki az UNION24-ből és lépj be az Ügyfélportálra:
  • Ügyfélportál belépés

Elképzelhető, hogy az Ügyfélportálra léptél be az UNION24 helyett

  • Ez esetben a böngésződ címsorában ez olvasható: https://clientportalgw.union.hu/Login vagy https://ugyfelportal.union.hu/ugyfelportal/
  • Javasoljuk, hogy lépj ki az Ügyfélportálból és lépj be az UNION24-be
  • UNION24 belépés

Ügyfélportál belépésUNION24 belépés

Ha közvetítő cégen keresztül kötötted biztosításodat, akkor az Ügyfélportált használd, ha az UNION24-en saját magad kötötted biztosításodat, akkor az UNION24-en lépj be.